top of page
חיפוש

אורח הכבוד: גראהם ווימילר, מנכ"ל BNI העולמי

עודכן: 31 בדצמ׳ 2019


גרהאם ווימילר הצטרף ל- BNI בשנת 2014 כדי לסייע בביצוע התוכנית האסטרטגית של BNI הכוללת שיפורים תפעוליים, המשך צמיחת חברות והרחבת חברים עולמית מתמשכת. גרהם נלהב מבניית ארגוני שירות מצליחים שיש להם הצעת ערך ראויה לציון והשפעה חברתית חיובית. מטרתו היא להבטיח כי חברי BNI ומנהליו מסביב לעולם ישיגו את החלומות שלהם.

לפני BNI שימש בהיותו רק בן 32 כמנכ"ל חברת שירותי טיפול ביתי שלה היו 250 זכיונות ברחבי ארה"ב. כמנכ"ל ייסד קרן המספקת טיפול ביתי למי שאינו יכול להרשות לעצמו. ניסיון המנהיגות הקודם שלו כולל תפקידים עם פיוניר אקוויטי פרטנרס, חברת הזיכיון האמריקאית, בנק אוף אמריקה, מריל לינץ' וג'יי.פי מורגן.

גרהם מדבר לעתים קרובות על יזמות וזכיינות ולאחרונה השתתף בפאנלים בבית הספר למינהל עסקים בהרווארד, באוניברסיטת סטנפורד ובאוניברסיטת ג'ורג'טאון. הוא קיבל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מבית הספר למינהל עסקים בהרווארד ואת ה- BBA במכללה לוויליאם ומרי. הוא מנהל זכיינות מוסמך ופעיל באיגוד הזכיינות הבינלאומי.


בפן האישי

גראהם חי בדרום קרוליינה עם אשתו הרופאה שרה ו-3 ילדיו. גראהם מרתוניסט, סיים 3 פעמים איירונמן וטיפוס על הקילימנג'רו. הוא בעל חגורה שחורה ב- Six Sigma. הוא חבר פעיל בארגון הנשיאים הצעירים (YPO) ובמועדון בית הספר לעסקים הרווארד בשארלוט, שם היה בעבר נשיא המועדון. כיום הוא מכהן בדירקטוריון של BNI Foundation העוזרת לילדים בכל העלם להצליח דרך חינוך ולימודים.

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page